Kära månatliga återseenden

Så var den här igen. PMS:en. Den här gången har den antagit formen av ren och skär mellankoli. Ackompanjerat av särskiljt utvalda delar av Elliott Smiths produktion. Jag kommer utan tvekan att ta naturmedlet. Det blir ingen revolutionerande PMS-studie. Det blir bara mesta möjliga damage control. PMS kan vara så farligt, det är det nu. Nu tänker jag ledsna, ledsna tankar. Jo, det är klart. Jag blir alltid sån här på våren.. Eller ja... När solen kommer tillbaka.. Det kanske inte riktigt är vår än. Men den (solen) gör underliga saker med humöret. Fast faktum är att jag mådde kass (fast på annat sätt) vid precis samma tid förra cykeln. Det här cyklerandet alltså! Det gör mig lite galen att hålla koll på den såhär.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0